Filmpje voor Jani-Tv in opdracht van Weight Watchers

Enkele maanden geleden werd ik door Weight Watchers (nu WW), waar ik nu al iets meer dan 2,5 jaar een online-abonnement heb, gevraagd of ik wilde meewerken aan een filmpje op Jani-TV, dat in januari 2019 zou verschijnen.

Ik twijfelde geen seconde, omdat ik het belangrijk vind om aan te tonen, dat je er met voldoende motivatie wel degelijk kan geraken, ook al is dat met vallen en opstaan.

Het resultaat van de opnames, die op 11 november 2018 plaatsvonden, zie je hier.


(Van links naar rechts: Sarah Puozzo - hoofdredacteur WW-Benelux, culinair redacteur,
Jani Kazaltzis - bekend Genkenaar, presentator,
Roberta Pellegriti - visagiste, life coach)










Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)