Maatje 38 :-)


Door collega’s gecomplimenteerd leuken worden is leuk! In de douches van het stedelijk zwembad verward worden met mijn heel erg slanke, ultra-sportieve en 3 jaar jongere zus is allicht nóg leuker… Maar, het allerleukste deze week was toch wel om een boetiekje bij ons om de hoek binnen te wandelen, maat 38 aan te trekken en te moeten vaststellen dat die best wel ruim om mijn middel zit – ja, O.K., het is stretchstof, dat wel J In mijn enthousiasme dadelijk 3 nieuwe broeken gekocht (als het laatste soldendagen zijn met extreem lage prijzen, dan moet je daarvan profiteren.

Mijn gewicht is deze week thans niet meer echt achteruit gegaan – helaas. De ene dag kom ik 200 gram bij, de dag erop gaan er 200 gram vanaf. Gezien we de ene dag wél en de andere dag geen koolhydraten eten, mag er dan ook allicht geconcludeerd worden dat de “koolhydratendagen” wel heel erg lekker zijn, maar helaas ook niet al te best zijn voor de lijn.

Gezien ik toch nog enkele kilo’s van mijn streefdoel verwijderd ben, is het dus oppassen geblazen, want nu we terug op een “normaler” regime leven, ben ik toch wel bang om opnieuw bij te komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)