Weeeeeeeeeeekend!

Ziezo, net onze agenda geüpdate en voor de komende 2 weken ingevuld wat we wanneer mogen eten, kwestie van een leidraad te hebben...

Ondertussen hebben we beiden een nieuwe mijlpaal bereikt:
Walter weegt minder dan 100 kilo (hij komt van 110 kilo, nu 4 weken geleden) en ik zat vanochtend op 67,4 (medio december waren dat er nog 73!).

En, voor degenen die het niet begrepen hebben op "goede voornemens" in januari: ik ben na 1 maand nog steeds 100% rookvrij. Ik kan het me zelfs niet meer anders voorstellen nu! Ik heb geen last als andere rondom mij roken, maar vind het ondertussen wel vies als iemand die naar "koude rook" stinkt in mijn buurt komt. Bij deze dus mij excuses aan iedereen die dat voorheen van mmij heeft moeten verdragen :o)

Nu er al 1/12de van het jaar om is en we op 117 dagen van onze trouw verwijderd zijn, ben ik heel erg trots op hetgeen we op zo korte tijd samen bereikt hebben: wat in december nog een idee was, hebben we nu al een maand succesvol in de realiteit omgezet.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)