De eerste 8 dagen zonder voedsel zitten er bijna op...


De eerste 8 dagen zonder voedsel zitten er bijna op (vandaag de 8ste dag).

Allicht de eerste keer in mijn leven dat ik over een periode van 16 dagen gedurende 8 dagen niks gegeten heb om de andere dag. 

Het straffe is dat je daar al niet meer bij stilstaat. 
Want, het 12 uren eten en 36 uren niks eten is eigenlijk absoluut niet moeilijk en valt reuze mee! Ik voel me veel vitaler en vrolijker 

Zo stilaan begin ik dus wel de indruk te krijgen dat dat vasten me wel ligt en voel ik me zoveel beter dan voorheen, wat op zich weinig of niks met het gewicht te maken heeft, want zo spectaculair is dat verlies nog niet, als je er rekening mee houdt waar ik wil geraken. Wat ik nu kwijt ben is slechts het topje van een heel erg dikke ijsberg ;-)


Morgen eetdag: hmmm, zelfgemaakte bolognaisesaus en spaghetti. Lekker!


Reacties

  1. Dag Cora, goed gefeest met je verjaardag ?
    Ik ben ook begonnen maar ik doe Fast 5. Dus ik eet 5 uur per dag en vast 19u. Ik vind het toch niet altijd even gemakkelijk. Als ik mijn bezigheid heb, dan gaat het maar anders ervaar ik toch vaak een hongergevoel (zal meer goesting zijn denk ik).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verjaardag is pas 24 oktober, dus we zitten volop in "de feestweek".
      Tja, benieuwd wat dat gaat geven, want we gaan toch al met "jokerdagen" moeten werken.
      Alvast heel veel succes met je Fast 5. Laat me zeker weten hoe het lukt :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Liften zonder snijden II