De afspraak...

Vandaag een leuk mailtje in mijn mailbox gehad van Instituut Tim Torfs met betrekking tot mijn start van het Momentum-dieet:  de bevestiging van mijn intakegesprek op 24 december :-)

Hoe gaat het in zijn werk ?
We beginnen met een intakegesprek. Iedere cliënt maakt een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Uw personalia worden genoteerd en er wordt een anamnese afgenomen.


 
Daarna wordt u gewogen en het volgende gemeten :
  • Stofwisseling BMR (= hoeveel calorieën welke uw lichaam gebruikt in rust)
  • Vetmassa Het vetpercentage en de vetmassa
  • BMI Body Mass Index. Dit getal geeft de ernst van het overgewicht aan
  • Vocht Als laatste wordt het vochtpercentage bepaald
  • Ideale waarden Vaststellen van uw streefgewicht- en vetpercentage
  • Viscerale vetten Hoeveelheid inwendige vetten
  • Metabolische leeftijd Inwendige leeftijd
  • Mate van overgewicht Risicofactoren
  • Hoeveelheid mineralen en vitamines

Vlak voor het familiekerstdiner komende dinsdag ga ik dus de confrontatie aan met mijn "huidige ik": de ik die nog nooit zo dik was, de ik die 10 kilo kwijt wil, de ik die al 2 jaar lang aan het bijkomen is, de ik die na Nieuwjaar eindelijk de knop helemaal gaat omdraaien voor een slanker en gezonder leven, de ik die hopelijk eindelijk ook het gewicht kan terugdraaien!

En dat door een doelgerichte begeleiding gedurende 9 weken. Het Momentum-dieet zal me helpen om zonder shakes en zonder honger een gezondere weg in te slagen, een weg die me zal leiden naar mijn slankere ik, maatje 38 :-)



Meer weten?
http://www.instituuttimtorfs.be/lifestyle-coaching/stappen




Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Liften zonder snijden II