Luie zondag


Eerlijk is eerlijk: het is avond en ik zit in pyjama... al sinds vanochtend. Want, vandaag was het eens tijd voor een luie zondag. Ik heb dan ook niet veel gedaan. De 6 kinderen hebben uitgebreid ontbijt (eerder brunch) gekregen en vanavond (eerder in de late namiddag) stond er minestrone en een met gemalen kaas overbakken ovenschotel met gehakt, rijst en erwtjes op het menu, klaargemaakt in pyjama. :-)

En, ja, gerookt heb ik ook en als ik het goed heb dan zit ik aan het 2de of 3de flesje cola light van vandaag.

Dit maar om te zeggen dat de boog niet altijd gespannen kan zijn en dat een winterse luie zondag in de aanloop naar de feestdagen van komende week iets was waar ik enorme zin in had, zodat ik vandaag eens niks in m'n hoofd heb gestoken en gewoon "gevegeteerd" heb...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)