Storm...

Goh wat ben ik toch een watje: het stormt buiten met behoorlijke windvlagen tot 100 km/uur.

Normaalgezien zou ik me binnen een klein uurtje in de auto moeten zetten en richting Beringen rijden voor mijn bodyscan, maar sinds de Pukkelpopstorm 2 jaar geleden (lees ook: http://discoveringwhatyoubelieve.blogspot.be/2011/08/als-je-me-op-eender-welke-willekeurige.html) ben ik er niet zo happig meer op om onnodige risico's te nemen.

Gezien de vuilzakken die in onze straat klaarstonden voor ophaling vanochtend  hun inhoud al gedeeltelijk over de rijweg hadden verspreid en ik zonet in slaapkleed mijn kerstboompje dat buiten op de vensterbank stond ben moeten gaan oprapen, zie ik al doembeelden van rondvliegende takken en bomen en zwalpende vrachtwagens op de autobaan in mijn hoofd, zodat ik het zekere voor het onzekere ga nemen en vandaag de verplaatsingen tot een minimum ga beperken.

Helaas moet ik dan ook mijn afspraak voor mijn bodyscan, mijn 1ste lifestylecoachinggesprek bij Instituut Tim Torfs, verplaatsen naar binnen 2 dagen.

Spijtig, want, ondanks de allicht behoorlijk zware confrontatie, had ik enorm uitgekeken naar dit "kerstcadeautje-voor-mezelf" als nieuwe start van mijn slanker en gezonder leven.

Om hiervoor voldoende tijd te hebben vandaag, heb ik vannacht tot 00:30 uur kerstpakjes ingepakt en het huis opgeruimd, zodat ik het vandaag wat rustiger aan kon doen en me dat uurtje "intakegesprek" op kerstmis qua tijdsbesteding kon permitteren.

Zonde dus dat het weer hier een stokje heeft tussen gestoken...

Maar, niet getreurd, overmorgen gaan we er helemaal voor en ik smeek de weergoden nu al om dan iets milder zijn :-)

http://www.knack.be/nieuws/planet-earth/kerststorm-dirk-mogelijk-wateroverlast-vanaf-kerstnacht/article-normal-121254.html


Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Liften zonder snijden II