Alles onder controle (Dag 12)

Alsof ie het geroken heeft, vraagt onze lifestylecoach Tim Torfs vandaag of "alles onder controle is".

Natuuuuuuuuuuuurlijk is alles onder controle: Walter houdt zich in New York zo goed als het kan aan zijn dieet. En, aan de foto die hij vandaag stuurde te zien, is hij nóg afgevallen sinds zijn vertrek 3 dagen geleden, want zijn pak zag eruit alsof het van iemand anders was, zo los hing het. Tja, en ik? Ik ben vandaag na het werk een snelle powerplatesessie gaan doen, kwestie van toch nog wat spierverstevigend te werken... ook al omdat de tijd om te fitnessen gewoon te krap was.

En verder - om terug te komen op de vraag "of alles onder controle is", moet ik opbiechten dat ik vandaag gezondigd heb en 3 druiven gegeten heb. Op het werk stonden deze voormiddag namelijk niet alleen koekjes in de keuken, maar ook een geweldige fruitmand die er gewoon zo heerlijk uitzag dat ik me op 3 druiven getrakteerd heb.

Een kleine karakterzwakte die "hier en nu" wilde toegeven en geen zin had om nog enkele weken te wachten tot het terug mocht...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)