"Me-time"

Heerlijk toch... Het huis voor mij helemaal alleen, althans vanavond nog. Morgen komt mijn man terug van zijn overzeese zakenreis. Uiteraard ben ik dolgelukkig dat ie morgen terug thuis is. Maar, tot het zover is, geniet ik nog een beetje van "me-time"...

Zonet een heerlijk bord scampi met knapperige gewokte groentjes klaargemaakt.
Heerlijk voor TV gegeten met mijn favoriete serie op het scherm.

Dan pyjama aan (wie zegt dat dat niet mag om 19 u?!), de verwarming niet 1 maar 2 graden hoger gezet (beste milieu, het spijt me, maar vanavond even niet!) voor een zalig gezellige warmte. En, in afwachting van een leuke film, ga ik eerst de badkamer induiken voor een gezichtscrub en een maskertje, zodat ik morgen helemaal "zen" en stralend ben als manlief voor de deur staat.

Straks nog een lekkere kop groene thee en mijn avondsnack (een groene appel), om de dag af te ronden.

Geen tijd dus om uitgebreid te schrijven vandaag, maar tijd voor mezelf en het zalige niks-doen :-)

Scampi met knapperige gewokte groenten


Reacties

Populaire posts van deze blog

Neen, ik kijk niet boos!

Liften zonder snijden

Mein Name ist "Fibromyalgie" (Christa Lunkenbein)